مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 09:112018-05-21سياسي

چمران: تعطیلی خط 7 مترو تهران سیاسی بود نه فنی


در آستانه سومین ماه سال 97هستیم در حالی که همچنان خط 7 راه اندازی نشده و ابهامات و دلایل سیاسی پشت آن همچنان عامل بسته شدن این خط با اهمیت در حمل ونقل عمومی پایتخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی ، گفت: ایمن سازی این خط حدود 6 ماه زمان نیاز داشت و مسئولین شهرداری وعده دادند اوایل خرداد ماه این خط آماده راه اندازی مجدد می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار در این خط در حال انجام است، گفته بود: کار کند پیش می رود چرا که نیازمند اعتبارات و منابع هستیم و در حال حاضر در تأمین منابع مشکل داریم.

مهدی چمران رییس پیشین شورای شهر تهران با اشاره به تبعات بی توجهی به مساله حمل ونقل عمومی شهر تهران اظهار کرد: مساله حمل ونقل در شهر تهران از جمله موضوعات حادی است که همواره مورد توجه کارشناسان شهری و حتی سلامت قرار دارد چرا که مشکلات و مضیقه های حمل ونقل شهری به صورت مستقیم بر آلودگی هوا، افزایش ترافیک؛ اتلاف وقت شهروندان و از همه مهمتر بر عدم سلامت جامعه به شدت تاثیر گذار است.

بی شک در صورت برطرف کردن کمبود های حمل ونقل عمومی در کلانشهری، چون تهران شاهد کاهش آلودگی و افزایش سلامت عمومی جامعه خواهیم بود چرا که گسترش حمل ونقل شهری منجر به از بین رفتن ترافیک و به تبع آن کاهش آلودگی هوا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: تعطیلی خط 7 مترو تهران سیاسی بود نه فنی

چمران: تعطیلی خط 7 مترو تهران سیاسی بود نه فنی