مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:502018-05-21اجتماعي

آزار کودکان همدانی با غفلت


معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه کودک آزاری به انواع مختلف جنسی، جسمی، روانی و مسامحه و غفلت تقسیم بندی می شود، - گفت: در استان همدان بیش از نیمی از کودک آزاری ها از نوع غفلت و مسامحه است.

جمشید شیران در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه کودک آزاری عمدتا در مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه های غیررسمی دیده می شود، بیان کرد: در استان همدان میزان کودک آزاری در بین دختران و پسران تقریبا مساوی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های اورژانس اجتماعی آگاه سازی مردم در ارتباط با موضوع کودک آزاری است، افزود: 8 مرکز اورژانس اجتماعی در تمامی شهرستان های استان به جز فامنین در این زمینه فعال هستند.

شیران با اشاره به اجرای برنامه های کاهش آسیب کودک آزاری در همدان گفت: برگزاری همایش، نشست تخصصی، سخنرانی های مختلف، توزیع بروشور و حساس سازی دستگاه های ذیربط و عموم مردم از جمله برنامه های اداره کل بهزیستی در این زمینه است.

وی ادامه داد: بهزیستی استان دوره های آموزشی مهارت فرزندپروری برای والدین اجرا می کند و مربیان مهدکودک نیز دوره های تخصصی لازم در زمینه آگاه سازی از شیوه های مختلف کودک آزاری را سپری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزار کودکان همدانی با غفلت

آزار کودکان همدانی با غفلت