مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:262018-05-21دانش

همایش با موضوع «از تلگراف تا تلگرام» در دانشکده علوم قرآنی بجنورد برگزار می شود


مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد، همایشی با موضوع «از تلگراف تا تلگرام» در این دانشکده برگزار خواهد شد.

- همایش با موضوع از تلگراف تا تلگرام در دانشکده علوم قرآنی بجنورد برگزار می شود " مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد، همایشی با موضوع از تلگراف تا تلگرام در این دانشکده برگزار خواهد شد.

موسی محمدی، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، گفت: به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد، همایشی با موضوع از تلگراف تا تلگرام در این دانشکده برگزار خواهد شد.

محمدی خاطر نشان کرد: این برنامه روز دوشنبه با محوریت نقد و بررسی پیام رسان ها در زمینه فناوری ساخت، امنیت و حریم شخصی کاربران و میزان اعتماد به پیام رسان ها برگزار خواهد شد.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشکده علوم قرآنی بجنورد گفت : این برنامه با حضور اسماعیل کفاشی، متخصص امنیت شبکه و کارشناس حوزه رسانه اجرا می شود و حضور برای عموم دانشجویان آزاد است.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه تببین خطرات و آسیب های پیام رسان های غیربومی و بررسی عملکرد پیام رسان های دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش با موضوع «از تلگراف تا تلگرام» در دانشکده علوم قرآنی بجنورد برگزار می شود

همایش با موضوع «از تلگراف تا تلگرام» در دانشکده علوم قرآنی بجنورد برگزار می شود