مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-05-21سياسي

سالروز نخستین عملیات هماهنگ ارتش و سپاه


امروز 31 اردیبهشت ماه سالروز عملیات «الله اکبر» است که با هدف به تصرف درآوردن ارتفاعات الله اکبر در منطقه عمومی سوسنگرد در سال 1360 طراحی و اجرا شد.

- امروز 31 اردیبهشت ماه سالروز عملیات الله اکبر است که با هدف به تصرف درآوردن ارتفاعات الله اکبر در منطقه عمومی سوسنگرد در سال 1360 طراحی و اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سرهنگ زرهی کاظم جنابی در این باره می گوید:پس از به بن بست رسیدن تمامی تلاشهای استکبار و نظام استعمار علیه جمهوری اسلامی ایران، در سال اول انقلاب با وعده به صدام که ژاندارم منطقه خاورمیانه شود او را تحریک به جنگ علیه انقلاب نوپای ایران کرد.

صدام با سرسپردگی به دستور ابرقدرت های جهانِ کفر و عدم درک صحیح از نیروی ایمان و ثبات عقیده اسلامی ملت ایران قرارداد مرزی 1975 الجزایر را فسخ و در سی و یکم شهریور ماه سال 1359 به سرحدات سرزمین ایران اسلامی تجاوز کرد.

ارتش عراق با پیش طرح هجوم سراسری، از مرزهای غربی و جنوبی کشور تعرض خود را با خیال تصرف سه روزه خوزستان و در نهایت سقوط انقلاب اسلامی آغاز کرد.

اما به دلیل دلاورمردی، آمادگی رزمی و پایبندی به ارزش های والای انقلاب اسلامیِ نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه و نیروهای مردمی نتوانست به اهداف پیش بینی شده ی خود دست یابد که این موضوع سبب تغییر سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالروز نخستین عملیات هماهنگ ارتش و سپاه

سالروز نخستین عملیات هماهنگ ارتش و سپاه