مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:202018-05-21سياسي

اگر دولت به سمت مدیران کارآمد برود، مخالفان نمی توانند کارشکنی کنند


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه عدم انسجام مدیران و ناکارآمدی زیرمجموعه های دولت از مهمترین چالش های دولت است گفت: اگر دولت به سمت مدیران کارآمد و با انگیزه برود، - مخالفان نمی توانند خیلی علیه دولت اقدام کنند.

جواد امام در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه عدم انسجام مدیران و ناکارآمدی زیرمجموعه ها از مهمترین چالش های دولت است، اظهار کرد: این شرایط متاسفانه موجب شده خود رییس جمهور هم لب به سخن بگشاید و انتقاد کند ولی شاهد هیچ گونه اقدامی در جهت ایجاد تحول جدی در این زمینه نیستیم.

رییس جمهور هنوز نمی خواهد که محدودیت ها و مشکلاتش را بگوید اما نقد رییس جمهور به مدیرانش نشان دهنده این است که این مدیران به او تحمیل شده اند.

وی ادامه داد: دولت در یکسال گذشته دستاورد خاصی نداشته است و اگر می خواهد ادامه مسیر بدهد ناگزیر به تغییرات در مجموعه خود است، زیرا این کابینه معدل رای 24 میلیون نفر نیست و از پس مشکلات نیز بر نمی آید.

از سویی شعارهای روحانی حتی بیش از انتظارات جامعه بوده اما عقب نشینی در تحقق شعارها بسیار مشهود بوده و همین هم باعث دلخوری جامعه شده است.

مدیرعامل بنیاد باران در ادامه با اشاره به تحرکات مخالفان دولت تصریح کرد: مخالفان دولت متاسفانه منافع ملی را در نظر نمی گیرند و از مشکلات فرا روی کشور برای ضربه زدن به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دولت به سمت مدیران کارآمد برود، مخالفان نمی توانند کارشکنی کنند

اگر دولت به سمت مدیران کارآمد برود، مخالفان نمی توانند کارشکنی کنند