مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:052018-05-21سياسي

حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه دستگاه های اجرایی است


حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه دستگاه های اجرایی نظیر سازمان بهزیستی و ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا صالحی در دیدار معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور اظهارکرد: حمایت مرکز از استان باید متناسب با جغرافیای استان باشد و با توجه به محدودیت در امکانات و اعتبارات باید با همکاری مضاعف این خطه و سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور چالش ها در این حوزه رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت مرکز ماده 16خراسان شمالی را خواستاریم، افزود: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مکاتبات و رایزنی های لازم را با مرکز داشته باشد.

در ادامه این دیدار، رییس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور هم اظهار کرد: در صورت پاسخ مثبت ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر در خصوص افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 استان ما نیز موافقت خود را اعلام خواهیم کرد.

فرید براتی سده افزود: مشکلات مربوط به مراکز ترک اعتیاد بانوان استان مانند مباحث مرتبط با اسکان، اشتغال و افزایش ظرفیت این مراکز نیز احصا و ارسال شود.

وی در خصوص درمان کودکان معتاد نیز تاکید کرد: درمان این کودکان به عنوان یک تکلیف بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و پس از سم زدایی، این ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه دستگاه های اجرایی است

حل معضل اعتیاد نیازمند نگاه ویژه دستگاه های اجرایی است