موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 18:012018-05-20حوادث

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد آخرین آمار مسمومان با قارچ در کشور/ 10 نفر جان خود را از دست داده اند


تا ساعت 11 امروز مجموع مراجعان به اورژانس بر اثر مسمومیت با قارچ سمی به 862 نفر رسیده که 144 تن در بیمارستان بستری هستند.

- آخرین آمار مسمومان با قارچ در کشور/ 10 نفر جان خود را از دست داده اند سخنگوی اورژانس کشور گفت: تا ساعت 11 امروز مجموع مراجعان به اورژانس بر اثر مسمومیت با قارچ سمی به 862 نفر رسیده که 144 تن در بیمارستان بستری هستند.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس" در خصوص آخرین وضعیت مسمومان با قارچ در استان های کشور توضیح داد: تا ساعت 18 عصر امروز 862 نفر به بیمارستان ها مراجعه کرده اند که از این تعداد 144 نفردر بیمارستان بستری و متأسفانه 10 نفر جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: استان کرمانشاه بیشترین آمار مسمومیت ها را به خود اختصاص داده است و هفت نفر بر اثر مصرف قارچ سمی در این استان جان خود را از دست داده اند.

خالدی افزود: 167 نفر در استان لرستان به دلیل مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده اند که 34 نفر از این تعداد بستری هستند.

همچنین در استان کردستان نیز تعداد مراجعین به 162نفر می رسد که 20 نفر از آنها در بیمارستان برای ادامه درمان تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/bm4qzj


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد آخرین آمار مسمومان با قارچ در کشور/ 10 نفر جان خود را از دست داده اند

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد آخرین آمار مسمومان با قارچ در کشور/ 10 نفر جان خود را از دست داده اند