مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 17:002018-05-20دانش

رسالت پژوهشگاه پلیمر انجام طرح ها با ارزیابی سطح بلوغ فناوری است


معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن بازدید از پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، انجام طرح های تحقیقاتی با ارزیابی سطح بلوغ فناوری (TRL) را از جمله رسالت های اصلی این پژوهشگاه عنوان کرد.

- رسالت پژوهشگاه پلیمر انجام طرح ها با ارزیابی سطح بلوغ فناوری است معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن بازدید از پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، انجام طرح های تحقیقاتی با ارزیابی سطح بلوغ فناوری (TRL) را از جمله رسالت های اصلی این پژوهشگاه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود برومند در این بازدید با اشاره به اینکه انجام طرح ها با ارزیابی سطح بلوغ فناوری (TRL) رسالت پژوهشگاه ها است، اظهار کرد: بنا به ظرفیت های موجود در پژوهشگاه ها ساخت پایلوت و نمونه سازی از نقاط قوت این مراکز نسبت به دانشگاه ها به شمار می آید.

وی افزود: در دانشگاه بالاجبار باید از طریق ارتباط با مراکز رشد و پارک های علم و فناوری این امر انجام شود، اما در پژوهشگاه ها این امکان درونی وجود دارد.

به همین دلیل پژوهشگاه پلیمر می تواند دستاوردهای بهتر و مهم تری داشته باشد.

دکتر نکومنش، رییس پژوهشگاه پلیمر نیز به بیان تاریخچه ای از شکل گیری پژوهشگاه پرداخت و گفت: این پژوهشگاه هم اکنون بر اساس یک برنامه ریزی عملی و کاربردی اداره می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت پژوهشگاه پلیمر انجام طرح ها با ارزیابی سطح بلوغ فناوری است

رسالت پژوهشگاه پلیمر انجام طرح ها با ارزیابی سطح بلوغ فناوری است