مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 16:562018-05-20سياسي

مخالفت وزارت اطلاعات با 210 دوتابعیتی؛ از مراکز دولتی تا پست های حکومتی


وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی گزارشی به کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از دوتابعیتی ها، اعلام کرد که 210 دو تابعیتی وجود دارند که پیش تر منجر به مخالفت و عدم تأیید صلاحیت این وزارتخانه شده است.

- مخالفت وزارت اطلاعات با 210 دوتابعیتی؛ از مراکز دولتی تا پست های حکومتی " وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی گزارشی به کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از دوتابعیتی ها، اعلام کرد که 210 دو تابعیتی وجود دارند که پیش تر منجر به مخالفت و عدم تأیید صلاحیت این وزارتخانه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران طی گزارشی به کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از دوتابعیتی ها، اعلام کرد که 210 دو تابعیتی وجود دارند که پیش تر منجر به مخالفت و عدم تأیید صلاحیت این وزارتخانه شده است.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، بخشی از استعلام این دوتابعیتی ها به این شرح است:47 مورد در مراکز دولتی و حکومتی، 37 مورد در پست های دولتی، 28 مورد در مراکز حساس و دولتی، 13 مورد در مراکز علمی، دانشگاهی و آموزشی و 12 مورد در مراکز نظامی متن کامل این گزارش به شرح ذیل است: سلام علیکماحتراماٌ پیرو مذاکره مدیرکل امور مجلس وزارت با جنابعالی آخرین نقطه نظرات معاونت ذیربط این وزارتخانه به انضمام تصاویر پاسخ های قبلی ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت وزارت اطلاعات با 210 دوتابعیتی؛ از مراکز دولتی تا پست های حکومتی

مخالفت وزارت اطلاعات با 210 دوتابعیتی؛ از مراکز دولتی تا پست های حکومتی