مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 15:512018-05-20ورزشي

خانه ورزش روستایی؛ منزل گاهی برای توسعه ورزش


​رییس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان زنجان گفت: موضوع خانه ورزش روستایی می تواند توسعه بخش ورزش در این مناطق باشد.

- داوود ارفعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه توسعه ورزش در مناطق روستایی، امروز به یک ضرورت تبدیل شده است، افزود: این موضوع از آنجا حائز اهمیت است که رونق ورزش در جوامع باعث سلامتی و ایجاد نشاط شده و در نتیجه توسعه همه بخش ها را به دلیل برخورداری از نیروی انسانی سالم که تفکرات توسعه گرایانه در جامعه ایجاد می کند، به دنبال خواهد داشت.

وی یکی از نیازهای امروز جوامع روستایی در بخش ورزش را خانه های ورزش عنوان کرد و ادامه داد: امسال به منظور پر کردن اوقات فراغت روستاییان زنجان، 50 خانه ورزش در روستاهای این استان، ایجاد و راه اندازی می شود، لذا در همین راستا اعتبارات لازم برای تجهیز و راه اندازی 30 خانه ورزش از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به همین موضوع تخصیص خواهد یافت.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه برای تجهیز و راه اندازی 20 خانه ورزش روستایی دیگر نیز قول مساعد از سوی فدراسیون این رشته به هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان زنجان داده شده است، اظهار کرد: کار کردن در حوزه ورزش روستایی بسیار طاقت فرسا است؛ چرا که فعالیت در تعداد رشته های مختلف آن هم در قالب یک هیئت، مستلزم فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه ورزش روستایی؛ منزل گاهی برای توسعه ورزش

خانه ورزش روستایی؛ منزل گاهی برای توسعه ورزش