مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 15:072018-05-20اقتصادي

عدم کیفیت بذر از نقاط ضعف صنعت کشاورزی کشور ماست


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: یکی از نقاط ضعف صنعت کشاورزی کشور ما، کیفیت بذر است که باید در راستای بهبود آن تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری فارس" از البرز، سورنا ستاری صبح یکشنبه در مراسم امضای قراردادهای انتقال دانش فنی تولید بذور ارقام اصلاح شده جدید زراعی به بخش خصوصی که در مزرعه تحقیقات غلات موسسه اصلاح نهال و بذر برگزار شد اظهار داشت: نسبت به نتایج تحقیقات کشاورزی همیشه انتقاد وجود دارد و علت این انتقادها این است که نتایج تحقیقات کشاورزی برای مردم قابل مشاهده نیست.

وی با بیان اینکه درآمد حاصل از تحقیقات کشاورزی باید دوباره برای تحقیقات تکمیلی استفاده شود تا بتوانیم این صنعت را توسعه دهیم اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف صنعت کشاورزی کشور ما، کیفیت بذر است که باید در راستای بهبود آن تلاش شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور ادامه داد: با بهبود کیفیت محصولات کشاورزی علاوه بر اینکه در این بخش خودکفا می شویم، می توانیم از ظرفیت صادرات آن نیز در راستای بهبود اقتصاد کشور استفاده کنیم.

ستاری در پایان با اشاره به اینکه موسسه اصلاح نهال و بذر از روش های نوینی برای پیشرفت اقتصادی استفاده می کند یادآور شد: تحقیقات در زمینهٔ کشاورزی کیفیت محصولات را بالا می برد و در نتیجه مردم می توانند از محصولاتی باکیفیت بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم کیفیت بذر از نقاط ضعف صنعت کشاورزی کشور ماست

عدم کیفیت بذر از نقاط ضعف صنعت کشاورزی کشور ماست