مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:412018-05-20سياسي

290 کودک بدسرپرست سمنانی چشم به راه حامی در ماه میهمانی خدا


معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان از وجود 290 کودک بدون حامی این استان خبر داد.

  - 290 کودک بدسرپرست سمنانی چشم به راه حامی در ماه میهمانی خدا معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان از وجود 290 کودک بدون حامی این استان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد قوسی، با اشاره به اینکه کودکان طرح محسنین به دلیل داشتن والدین بد سرپرست و یا والدین دارای کهولت سن، نیازمند حمایت هستند افزود: ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم برای کمک به این کودکان نیازمند است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 534 کودک در طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند می شوند اظهار کرد: از این تعداد 290 کودک بدون حامی هستند که امید است در ماه پرفضیلت رمضان این کودکان دارای حامی شوند.

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: در سال گذشته 9 هزار و 657 حامی استان سمنان، پنج میلیارد و 967 میلیون تومان به چهار هزار 910 نفر از فرزندان معنوی خود در قالب سه طرح اکرام ایتام، محسنین وشفا کمک کردند.

وی یکی از اقدامات حمایتی این نهاد در ماه مبارک رمضان را توزیع سبد کالا بین خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان برشمرد و گفت: به منظور تأمین نیازهای معیشتی سبد کالا به ارزش 120 هزار تومان بین 12 هزار و 500خانوار تحت حمایت این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

290 کودک بدسرپرست سمنانی چشم به راه حامی در ماه میهمانی خدا

290 کودک بدسرپرست سمنانی چشم به راه حامی در ماه میهمانی خدا