مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:122018-05-20دانش

اجرای سند مراودات علمی بین المللی ضروری و مورد تاکید است


دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به تصویب و ابلاغ سند مراودات علمی بین المللی و ضرورت انطباق فعالیت های علمی بین المللی با این سند، - لزوم همکاری و دریافت مشاوره های لازم در این زمینه را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 5 کمیسیون هماهنگی و اجرایی سازی سیاست های آمایش آموزش عالی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه که توسط ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور و حضور دبیر این ستاد، معاونان وزارت علوم، بهداشت، آموزش و پرورش، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و جمعی از صاحبنظران علمی و دانشگاهی برگزار می شود؛ موضوعات ماموریت گرا کردن دانشگاه ها و مدیریت منطقه ای، کیفی گرایی و سامان دهی موسسات آموزش عالی کشور و فارغ التحصیلان براساس نیاز های منطقه ای و سیاست های مصوب نقشه جامع علمی مورد بررسی قرار می گیرد.

بر پایه همین گزارش، در این جلسه وضعیت بازار کار فارغ التحصیلان و همچنین گزارش الحاق به کنوانسیون جهانی تایید و به رسمیت شناختن صلاحیت های آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

حجت ا.

ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در این جلسه با ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های انجام شده و سیاست های جمهوری اسلامی در خصوص نحوه الحاق به کنوانسیون جهانی تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند مراودات علمی بین المللی ضروری و مورد تاکید است

اجرای سند مراودات علمی بین المللی ضروری و مورد تاکید است