مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:052018-05-20سياسي

هیچ طرح جامعی برای طراحی ایستگاه های متروی اصفهان حاکم نبوده است


رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایستگاه های مترو می توانستند علاوه بر نقش نمادین و نشانه ای در سیما و منظر شهری، - تأثیر بسیار مثبتی بر خط آسمان شهر اصفهان بگذارند اما به عنوان کمترین انتظاری که از معماری ایستگاه ها متصور می شد- یعنی ایجاد نقش نشانه ای، برای عملکرد ویژه ای بناها نیز پاسخگو نبوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: همان طور که خط یک مترو در حال بهره برداری است حدود بیست ایستگاه بر روی این خط مستقر است گویی ایستگاه های مترو شبیه دانه های تسبیحی هستند که توسط خط مترو به هم متصل شده اند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد که این شرایط می تواند ظرفیت مناسبی را برای سیما و منظر شهر اصفهان فراهم نماید که البته تحقق این پتانسیل کاملاً وابسته به نوع برخورد مدیریت شهری و طراحان با این ایستگاه ها است.

بررسی اولیه ایستگاه های مترو موجود بر روی خط یک نشان می دهد که از این ظرفیت به درستی استفاده نشده است.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان، افزود: این ایستگاه ها که می توانستند علاوه بر نقش نمادین و نشانه ای در سیما و منظر شهری تأثیر بسیار مثبتی بر خط آسمان شهر اصفهان بگذارند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ طرح جامعی برای طراحی ایستگاه های متروی اصفهان حاکم نبوده است

هیچ طرح جامعی برای طراحی ایستگاه های متروی اصفهان حاکم نبوده است