مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:012018-05-20سياسي

فارس گزارش می دهد بلاتکلیفی 50000 برنج کار خوزستانی و مدیرانی که در دسترس نیستند


ممنوعیت کشت برنج در خوزستان زندگی 50 هزار برنج کار خوزستانی را تحت تأثیر قرار می دهد، اما مسؤولان جهاد کشاورزی خوزستان در این باره پاسخگو نیستند.

- بلاتکلیفی 50000 برنج کار خوزستانی و مدیرانی که در دسترس نیستند ممنوعیت کشت برنج در خوزستان زندگی 50 هزار برنج کار خوزستانی را تحت تأثیر قرار می دهد، اما مسؤولان جهاد کشاورزی خوزستان در این باره پاسخگو نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کارشناس حقوق قضایی است و اکنون به صورت افتخاری در شورای حل اختلاف کار می کند، تا به قول خودش بلکه بتواند هم مشکلی از مشکلات مردم شهر خود را حل کند و هم از مدرکی که گرفته استفاده کند، وی پس از ناامید شدن از پیدا کردن شغلی مناسب با رشته تحصیلی اش تصمیم می گیرد، به صورت گروهی زمینی را اجاره بگیرد و در آن برنج بکارد، اینها را حمید الهایی از کشاورزان شهر الهایی می گوید.

قول هایی که داده شد در حد حرف است وی که با مشارکت دوستان خود 50 هکتار زمین را برای کشت برنج اجاره کرده اند، می گوید: تمام اهالی این منطقه از طریق کشت برنج امرار معاش می کنند و کار دیگر و یا شغل دیگری ندارند.

این کشاورز برنج کار که تصمیم دولت انگار تمام راه های زندگی را روی وی بسته است، عنوان می کند، دزدی که بلد نیستیم انجام دهیم، دولت حداقل آرام آرام تصمیمش را عملی می کرد، من با 5 فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد بلاتکلیفی 50000 برنج کار خوزستانی و مدیرانی که در دسترس نیستند

فارس گزارش می دهد بلاتکلیفی 50000 برنج کار خوزستانی و مدیرانی که در دسترس نیستند