مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 14:012018-05-20سياسي

دیدار و گفت وگوی کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با ظریف


کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت وگو کرد.

- " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، میگل آریاس کانیته کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا که در تهران به سر می برد، بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محمدجواد ظریف وزیر خارجه دیدار و گفت وگو کرد.

وی که در رأس هیأتی به تهران سفر کرده، دیروز (شنبه) نیز با علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار و گفت وگو کرد.

کانیته پس از این دیدار در جمع خبرنگاران گفت وگوها با صالحی را سازنده خواند و گفت: اتحادیه اروپا از خروج آمریکا از برجام ابراز تاسف می کند.

وی با بیان اینکه از نظر اتحادیه اروپا توافق برجام از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این توافقنامه هم برای صلح منطقه و هم صلح جهانی اهمیت دارد.

کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا اضافه کرد: خروج آمریکا از برجام اثری ندارد، ما تلاش داریم براساس این توافق و در کنار این توافق بتوانیم همکاری های اقتصادی را بین اتحادیه و ایران حفظ کنیم.

معتقدیم منافع اقتصادی این همکاری ها برای کشور و مردم ایران است و همچنین برای ما منافعی را خواهد داشت، به همین خاطر کمیسیون انرژی اتحادیه اروپا ابزارها و ساختارهایی را برای تسهیل دستیابی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار و گفت وگوی کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با ظریف

دیدار و گفت وگوی کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا با ظریف