مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:202018-05-20اقتصادي

راه اندازی فاز ذوب واحد تولیدی کیمیای صبا در تیرماه با حل مشکل برق


​مدیر عامل واحد تولیدی کیمیای صبا در اسفراین از راه اندازی فاز ذوب واحد تولیدی کیمیای صبا در تیرماه سال جاری با حل مشکل برق خبر داد.

- علی اکبر نوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه این شرکت تولیدی در حال اجرای فاز توسعه است، گفت: در فاز نخست این واحد تولیدی دو کوره پنج تنی و خط ریخته گری اتومات فعال است که شمش فولادهای ساختمانی و نیمه آلیاژی تولید می کند.

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی خط نورد وجود ندارد، افزود: محصولات تولید شده در این واحد تولیدی به یک واحد تولیدی دیگر در خارج استان صادر سپس تبدیل به میلگرد، تیر آهن و .

شده و سپس برای امر ساختمان سازی به داخل استان وارد می شود.

نوری با اشاره به فاز توسعه ای این واحد تولیدی ادامه داد: طرح توسعه این واحد تولیدی دارای چهار کوره 40 تنی با دو خط اوتومات برای تولید دوباره شمش های آلیاژی و شمش های ساختمانی است.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن یک خط نورد با ظرفیت 500 هزار تن و خط ذوب با ظرفیت 320 هزار تن که ساختمانی یا 240 هزار تن آلیاژی تولید می کند.

مدیر عامل واحد تولیدی کیمیای صبا در اسفراین تصریح کرد: اگر مشکل برق این بخش از واحد تولیدی مرتع شود بخش ذوب آن تا تیرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی فاز ذوب واحد تولیدی کیمیای صبا در تیرماه با حل مشکل برق

راه اندازی فاز ذوب واحد تولیدی کیمیای صبا در تیرماه با حل مشکل برق