مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:212018-05-20اجتماعي

فارس گزارش می دهد مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد/مسؤولان فقط وعده می دهند


«مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد»، این موضوعی تلخ و تکراری است که در طول سال های بعد از جنگ هنوز هم در کردستان اتفاق می افتد و مسؤولان برای پاکسازی مناطق آلوده به این دشمن خاموش فقط وعده می دهند.

- مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد/مسؤولان فقط وعده می دهند مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد ، این موضوعی تلخ و تکراری است که در طول سال های بعد از جنگ هنوز هم در کردستان اتفاق می افتد و مسؤولان برای پاکسازی مناطق آلوده به این دشمن خاموش فقط وعده می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در مسیر برگشت از مریوان به سمت سنندج برای صرف نهار در گوشه ای اتراق کردند، طبق عادت همیشگی برای چیدن گیاهان بهاری سربالایی تپه را در پیش می گیردT دشتی از گیاهان بهاری به صورتش لبخند می زند، دستانش را دوره گیاه می پیچد، یک تکان برای کندن گیاه از دل خاک و صدای مهیبی که پشت بندش موجب قطع دو دست شایان 11 ساله می شود.

این قصه تلخ و تکراری است که بعد از  جنگ تحمیلی هم، مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد.

کمال فرجی پدر شایان را چند روز پیش وسط حیاط بیمارستان کوثر سنندج در میان انبوهی از بستگانشان که برای همدردی با این خانواده جمع شده بودند پیدا می کنم، سن و سالی ندارد، اما شانه های افتاده و صورت در ماتم رفته اش او را سال ها پیرتر از سن واقعی اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد/مسؤولان فقط وعده می دهند

فارس گزارش می دهد مین همچنان در کردستان قربانی می گیرد/مسؤولان فقط وعده می دهند