مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 13:062018-05-20اقتصادي

کل بدهی ماشین سازی 50 میلیارد تومان است


مالک جدید گروه ماشین سازی تبریز با بیان این که کل بدهی ماشین سازی 50 میلیارد تومان است، گفت: بنده پرداخت بدهی شرکت به ادارات برق، آب و گاز و سایر سازمان ها را در برنامه دارم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قربانعلی فرخ زاد در نشست خبری در پاسخ به ابراز نگرانی مسئولان استان در ارتباط با اخراج نیروهای انسانی ماشین سازی اظهار کرد: بنده کارگر کارگران هستم و استفاده حداکثری از نیروها جزو اولویت هایم است.

وی در رابطه با قیمت خریداری کارخانه ماشین سازی گفت: کل قیمت کارخانه ماشین سازی تبریز همراه با ریخته گری و زمین های جاده ایل گلی 700 میلیارد تومان بوده که مبلغ 200 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی طی پنج سال به صورت سالانه 100 میلیارد تومان پرداخت می شود.

سالاری، مشاور ارشد مالک گروه ماشین سازی تبریز نیز در نشست خبری گفت: باتوجه به این که کارخانه ماشین سازی تبریز در طول 12 سال با سه واگذاری ناموفق مواجه شده است و از آنجایی که آقای فرخ زاد علاقه زیادی به محیط کارگری دارد، سرمایه خود را جهت رشد و توسعه جامعه کارگری و حفظ نگین صنعت آذربایجان اختصاص داده است.

سالاری با بیان این که اصلی ترین هدف مالک گروه ماشین سازی تبریز تولید بیشتر و ارتقای تکنولوژی این کارخانه است، ادامه داد: بر اساس تأکید مالک کارخانه، تحت هیچ شرایطی اجازه بیکار شدن کارگری داده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کل بدهی ماشین سازی 50 میلیارد تومان است

کل بدهی ماشین سازی 50 میلیارد تومان است