مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:562018-05-20سياسي

در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت اولویت اول کشور است


امروز در جهان، کفر در مقابل اسلام ایستاده است بنابراین در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت درونی از اولویت های کشور است.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: امروز در جهان، کفر در مقابل اسلام ایستاده است بنابراین در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت درونی از اولویت های کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در نطق میان دستور امروز مجلس بیان کرد: امروز جهان در شرایطی به سر می برد که تمامی کفر در مقابل تمامی اسلام ایستاده است.

رییس جمهور دیوانه آمریکا به عنوان نماد کفر و نفاق با خروج از برجام به جنگ تمام عیار با ایران اسلامی به عنوان نماد اسلام ناب محمدی برخاسته است و با این حرکت وقیحانه بار دیگر کلام رهبر انقلاب به اثبات رسید که آمریکا عهدشکن است و نمی توان به آن اعتماد کرد.

وی در ادامه گفت: در این شرایط اولویت اول کشور، حفظ وحدت و انسجام ملی و حرکت زیر پرچم ولایت است که در طول انقلاب نجات بخش کشور از تمامی بحران ها بوده است.

ما باید از تصمیماتی که بارها تجربه کرده ایم و نتیجه ای نداشته است پرهیز کنیم، باید به ظرفیت های داخل و مردم اعتماد کنیم.

نماینده مردم شاهرود در ادامه با اشاره به مشکلات مردم شاهرود، بیان کرد: در چند روز اخیر شاهد اقدامات نسنجیده از سوی وزارت راه و شهرسازی در شهرستان شاهرود بودیم که احساس مردم در این شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت اولویت اول کشور است

در شرایط کنونی حفظ انسجام و وحدت اولویت اول کشور است