مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:502018-05-20سياسي

درخواست فواد معصوم از کمیسیون انتخابات برای رسیدگی به شکایت ها


رییس جمهوری عراق ضمن تبریک به مردم کشورش در پی اعلام نتایج انتخابات پارلمانی این کشور از کمیسیون عالی مستقل انتخابات خواست تا به دقت تمامی شکایات ارائه شده را مورد بررسی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، ریاست جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد که فؤاد معصوم، رییس جمهوری این کشور به ملت عراق اعلام نتایج چهارمین دور انتخابات پارلمانی در این کشور را تبریک گفت و تلاش ها و عزم و اراده مسؤولان و کارمندان کمیسیون عالی مستقل انتخابات و هیئت ملی و بین المللی نظارت را ستود.

در این بیانیه همچنین آمده است: فؤاد معصوم حمایت جامعه جهانی و کارشناسان سازمان ملل برای انجام موفق این ماموریت تاریخی را ستود و از کمیسیون عالی انتخابات خواست تا به دقت تمامی شکایات و درخواست های ارائه شده از سوی طرف های ذی ربط را مورد بررسی قرار دهد و با شفافیت، احساس مسؤولیت بالا، عِرق ملی و نیز بر اساس پایبندی کامل به اصول قانون اساسی و قوانین حاکم درخصوص این شکایت ها تصمیم گیری کند.

پیشتر کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق نتایج نهایی انتخابات پارلمانی سال 2018 میلادی را اعلام کرده بود.

در همین حال، پارلمان عراق از کمیسیون عالی انتخابات خواست تا راهکارهای لازم برای کسب اعتماد نسبت به روند انتخابات را اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فواد معصوم از کمیسیون انتخابات برای رسیدگی به شکایت ها

درخواست فواد معصوم از کمیسیون انتخابات برای رسیدگی به شکایت ها