مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 12:152018-05-20دانش

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب و بورسیه نخبگان


رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد رشته های جدید و بین رشته ای در این دانشگاه عنوان کرد: بر اساس برنامه جدید دانشگاه آزاد در پی جذب نخبگان در قالب عضو هیات علمی دراین دانشگاه هستیم که در این راستا بیش از 14 هزار نخبه جمع .

- رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت ایجاد رشته های جدید و بین رشته ای در این دانشگاه عنوان کرد: بر اساس برنامه جدید دانشگاه آزاد در پی جذب نخبگان در قالب عضو هیات علمی دراین دانشگاه هستیم که در این راستا بیش از 14 هزار نخبه جمع شده اند که 60 درصد آنها از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ولایتی در نشست خبری روز ملی اهدای عضو، ضمن اشاره به 31 اردیبهشت و سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است که بین یک میلیون و 400 تا یک میلیون و 600 هزار دانشجو، 400 واحد دانشگاهی و 600 مدرسه در قالب سازمان سما دارد.

در مجموع تقریبا 1000 واحد آموزشی زیرمجموعه دانشگاه آزاد فعالیت می کند و با در نظر گرفتن دانش آموزان سازمان سما تقریبا دو میلیون دانشجو و دانش آموز در دانشگاه آزاد تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد رشته های جدید و بین رشته ای در دانشگاه آزاد عنوان کرد: بر اساس برنامه جدید دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب و بورسیه نخبگان

برنامه دانشگاه آزاد برای جذب و بورسیه نخبگان