مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:412018-05-20پزشكي

سرانه خوابگاهی دانشگاه‎های علوم پزشکی به 370هزار متر مربع می رسد


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش 39 درصدی سرانه خوابگاهی و افزوده شدن 370 هزار متر مربع به سرانه خوابگاهی در دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در دولت یازدهم بیش از 107 هزار مترمربع به سرانه خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی افزوده شده است، از ساخت 262 هزار مترمربع فضای خوابگاهی جدید در این دانشگاه ها خبر داد.

وی گفت: تا پایان دولت دوازدهم مجموعاً 370 هزار متر مربع به سرانه خوابگاهی افزوده خواهد شد که حاکی از افزایش 39 درصدی سرانه خوابگاهی در دولت یازدهم و دوازدهم نسبت به دولت های پیشین است.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از تحقق بودجه تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: مبلغ 9 میلیارد تومانی که دولت برای تعمیر و بازسازی خوابگاه های دانشجویی تخصیص داده بود در روز های پایانی سال گذشته محقق شد و ما این عدد را بر اساس ظرفیت خوابگاهی دانشگاهی علوم پزشکی به دانشگاه ها تخصیص داده ایم.

فراهانی افزود: این بودجه از فروردین ماه در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته است و آن ها می توانند برای تعمیر و بازسازی خوابگاه ها از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه خوابگاهی دانشگاه‎های علوم پزشکی به 370هزار متر مربع می رسد

سرانه خوابگاهی دانشگاه‎های علوم پزشکی به 370هزار متر مربع می رسد