مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 09:112018-05-20دانش

کتاب استرویید در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منتشر شد


فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به اتفاق همکارش کتابی با عنوان استرویید (کنترل سلامت ورزشکاران حرفه ای) را تألیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به اتفاق همکارش کتابی با عنوان استرویید (کنترل سلامت ورزشکاران حرفه ای) را تألیف کردند.

این کتاب در دو بخش که هر کدام شامل چهار فصل می شود تألیف شده است که در بخش اول به استرویید و پانکراس و در بخش دوم به استرویید و ریه می پردازد.

امروزه استفاده از دارو های نیروزا و استرویید های آنابولیک برای بهبود عملکرد جسمانی و اندامی متناسب به یک مسئله در بین جوانان تبدیل شده است که اغلب از سوی ورزشکاران حرفه ای مورد سوءمصرف قرار می گیرد.

این کتاب به بررسی تأثیرات مخرب استرویید ها و بافت های پانکراس و ریه پرداخته شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب آورده شده است که استفاده بی رویه از استرویید ها باعث کم کاری ترشح طبیعی هورمون های آنابولیک در بدن و اختلالات جسمی و روانی می شود.

یکی از دغدغه های اصلی نویسندگان این بوده است که ترویج بی رویه استرویید ها در بین ورزشکاران حرفه ای، به دلیل عدم آگاهی، نسبت به مصرف آنها، عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب استرویید در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منتشر شد

کتاب استرویید در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود منتشر شد