مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 08:452018-05-20سياسي

وضعیت زباله سراوان از موعظه گذشته است


نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:موضوع سراوان و مشکلاتی که سایت زباله سراوان برای مردم منطقه و این شهر به وجود آورده و از موعظه گذشته است و شعار دادن در این زمینه راه به جایی نخواهد برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،غلامعلی جعفرزاده در جلسه پیگیری و اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان که به ریاست فرماندار رشت با اشاره به اینکه زباله سراوان موضوعی است که ما بارها مجبور شده ایم تا ساعتها در وزارت کشور برای گرفتن اعتبار منتظر بمانیم و مردم و مسئولین نباید اینطور فکر کنند که ما دغدغه مشکلات زیست محیطی نداریم .

وی ادامه داد: امروز هر سه نماینده شهرستان رشت در جلسه بررسی وضعیت پسماند حضور پیدا کرده ایم زیرا حفظ محیط زیست را موضوع مهمی برای ادامه زندگی اجتماعی مردم می دانیم و و آمدیم تا بدانیم هر یک از ما چه کاری می توانیم برای مردم شهرمان انجام دهیم .

جعفرزاده اضافه کرد برای احداث زباله سوز تلاش های بسیاری کرده ایم تا توانستیم 10 میلیارد تومن مجوز بگیریم و قطعا تا پایان کار و احداث زباله سوز در کنار مردم و مسئولین این شهر خواهیم بود.

وی تاکید کرد: موضوع سراوان و مشکلاتی که سایت زباله سراوان برای مردم منطقه و این شهر به وجود آورده از موعظه گذشته است و شعار دادن در این زمینه راه به جایی نخواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت زباله سراوان از موعظه گذشته است

وضعیت زباله سراوان از موعظه گذشته است