مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 08:412018-05-20سياسي

دانشگاه ها باید دانشجویان را به سمت تولید، صنعت و ایجاد اشتغال هدایت کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دانشگاه ها باید دانشجویان را به سمت تولید و صنعت و ایجاد اشتغال هدایت کنند و لازم است تفکر جوانان نسبت به مدرک گرایی عوض شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی روز گذشته در دیدار رییس و جمعی از کارکنان دانشکده فنی وحرفه ای دختران بجنورد، اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز آموزشگاه های فنی وحرفه ای، کاربردی بودن و فنی بودن آن ها است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به نقش به سزای دانشگاه ها در توسعه کشور افزود: دانشگاه ها باید دانشجویان را به سمت تولید و صنعت و ایجاد اشتغال هدایت کنند و لازم است تفکر جوانان نسبت به مدرک گرایی عوض شود.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: خروجی دانشگاه ها و آموزشکده های فنی وحرفه ای مستقیماً می توانند وارد بازار کار و اشتغال شوند و این یکی از خصوصیات بسیار خوب این گونه دانشگاه ها است.

آموزشکده های فنی وحرفه ای که به آموزش مهارت های مورد نیاز جامعه می پردازند می توانند بار ایجاد اشتغال را از دوش دولت ها بردارند.

وی در ادامه افزود: آموزشکده های فنی وحرفه ای منشأ خدمات و اشتغال جوانان هستند و می توانند در امر پرورش مدیران توانمند آینده کشور مؤثر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید دانشجویان را به سمت تولید، صنعت و ایجاد اشتغال هدایت کنند

دانشگاه ها باید دانشجویان را به سمت تولید، صنعت و ایجاد اشتغال هدایت کنند