مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 08:112018-05-20سياسي

«مرکز رشد و فناوری» مشترک میان دانشگاه امام رضا و آستان قدس رضوی ایجاد می شود


رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: آستان قدس رضوی در نظر دارد که به صورت مشترک با دانشگاه امام رضا (ع) یک «مرکز رشد و فناوری» راه اندازی کند که فضای آن درنظر گرفته شده و تفاهمات آن در حال اجرا است.

- " از مشهد، رضا سعیدی رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: آستان قدس رضوی درنظر دارد که به صورت مشترک با دانشگاه امام رضا (ع) یک مرکز رشد و فناوری راه اندازی کند که فضای آن درنظر گرفته شده و تفاهمات آن در حال اجرا است و درحال حاضر بروکراسی اداری آن طی می شود.

سعیدی تصریح کرد: یکی از اولویت های ما با همکاری دانشگاه امام رضا(ع) و بیمارستان رضوی مشهد، راه اندازی رشته ی پزشکی بین الملل در دانشگاه امام رضا (ع) است که تفاهم نامه های اولیه ی آن منعقد شده و درحال حاضر مراحل اداری و قانونی خود را طی می کند.

رییس دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) تاکید کرد: کاهش رشته های مقاطع کارشناسی و افزایش دانشجویان در رشته های تحصیلات تکمیلی و حرکت سمت ایجاد مقاطع دکتری و پسادکتری یکی دیگر از اهداف امام رضا (ع) در سال جاری است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف بلند مدت ما در دانشگاه امام رضا(ع) مسئله ی بین المللی سازی جدی تر دانشگاه بوده که در این راستا ما امسال فعالیت خوبی در زمینه ی جذب دانشجویان خارجی داشته ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرکز رشد و فناوری» مشترک میان دانشگاه امام رضا و آستان قدس رضوی ایجاد می شود

«مرکز رشد و فناوری» مشترک میان دانشگاه امام رضا و آستان قدس رضوی ایجاد می شود