موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397 ساعت 08:102018-05-20سياسي

دولت عقب نشینی نکرده است


رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت به دنبال تحقق وعده های خود است و از هیچ چیزی نیز عقب نشینی نکرده است، اظهار کرد: آنچه که آقای رییس جمهوری به مردم اعلام کردند برای چهار سال است و تحقق آن ها نیازمند برنامه ریزی، - زمان، پول و امکانات است.

محمود واعظی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی تحقق وعده های انتخاباتی رییس جمهور طی یک سالی که از عمر دولت دوازدهم سپری شده است ، اظهار کرد: در دولت تلاش بر این است که هم شخص رییس جمهوری و هم اعضای کابینه تا جایی که می توانند برای تحقق وعده های خود برنامه ریزی کنند.

وی گفت: متاسفانه به نوعی تبلیغات و رای گیری انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در روز 29 اردیبهشت 96 تمام شد، اما پیامدهای آن همچنان ادامه پیدا کرد؛ این برخلاف آن چیزی است که در بسیاری از کشورهای دنیا مطرح است.

در سایر کشورها زمانی که انتخابات تمام می شود موافق و مخالف دیگر رویکرد خود را کنار می گذارند و برای حل مشکلات و ساختن کشور با یکدیگر تلاش می کنند.

رییس دفتر رییس جمهوری با تاکید بر اینکه این سخن به معنای آن نیست که کسی تفکر و اندیشه اش را تغییر می دهد، خاطرنشان کرد: آنچه که در این کشورها تغییر می کند رویکرد موقتی است که برای تحقق امنیت و منافع ملی آنها که برای همه گروه هایشان به عنوان یک اصل مطرح است، اتخاذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت عقب نشینی نکرده است

دولت عقب نشینی نکرده است