مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 17:252018-05-19پزشكي

ساخت کپسول گیاهی درمان زخم معده و اثنی عشر


محققان پژوهشکده بوعلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به طراحی و ساخت کپسول گیاهی با خاصیت تنظیم ترشحات گوارشی و درمان زخم معده و اثنی عشر شدند.

- عکس تزیینی است محققان پژوهشکده بوعلی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موفق به طراحی و ساخت کپسول گیاهی با خاصیت تنظیم ترشحات گوارشی و درمان زخم معده و اثنی عشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کپسول گیاهی لیکوری کپ جهت تنظیم ترشحات گوارشی و درمان زخم معده و اثنی عشر، کمک به هضم غذا با بهبود عملکرد روده کوچک، تقویت عملکرد غدد درون ریز و افزایش هورمون های ضد استرس و حفاظت از غشای مخاطی دستگاه تنفسی برای نخستین بار توسط یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد فرآورده های دارویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تولید شد.

دکتر فاطمه حسن زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در این خصوص اظهار کرد: فرمولاسیون این داروی گیاهی برای اولین بار در ایران و توسط شرکت ما طراحی و مطالعات فارماکولوژیک آن، در پژوهشکده بوعلی انجام شد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: این فرآورده موفق به اخذ پروانه ساخت از سوی سازمان غذا و دارو شده و مرحله اول تولید صنعتی این داروی گیاهی شامل 100 هزار کپسول، تا پایان اردیبهشت ماه امسال به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت کپسول گیاهی درمان زخم معده و اثنی عشر

ساخت کپسول گیاهی درمان زخم معده و اثنی عشر