مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 15:412018-05-19سياسي

کمیسیون اروپا در پی دیدار صالحی و کمیسیونر انرژی اروپا صادر کرد


کمیسیون اروپا با انتشار بیانیه ای در پی دیدار رییس سازمان انرژی اتمی ایران و کمیسیونر انرژی اروپا از تداوم اجرای توافق هسته ای حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی دیدار امروز میگل آریاس کانیته کمیسیونر انرژی اروپا با علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، کمیسیون اروپا بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ما امروز دیدار داشتیم تا بر پایبندی کمیسیون اروپا و سازمان انرژی اتمی ایران به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کنیم؛ به خصوص پیوست سوم که بر همکاری در زمینه انرژی هسته ای غیرنظامی تاکید دارد.

ما اعتقاد داریم که اجرای توافق هسته ای که به اتفاق آرا در قالب قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد به تایید رسیده است، برای توسعه و پیشرفت منطقه و نیز امنیت و صلح جهان ضروری است.

توافق هسته ای میوه بیش از یک دهه مذاکره موفقیت آمیز چند جانبه در عرصه دیپلماسی است که امری ضروری برای حل اختلافات صلح آمیز و یک عنصر کلیدی از معماری جهانی عدم گسترش سلاح های هسته ای است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون 10 گزارش پیاپی از پایبندی ایران به تعهدادش در ارتباط با برجام داده است و اتحادیه اروپا هم به سهم خودش به تداوم اجرای کامل و موثر توافق هسته ای تا زمانی که ایران به تعهداتش پایبند باشد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون اروپا در پی دیدار صالحی و کمیسیونر انرژی اروپا صادر کرد

کمیسیون اروپا در پی دیدار صالحی و کمیسیونر انرژی اروپا صادر کرد