مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 10:402018-05-19حوادث

سرقت به شیوه بیهوشی


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: واحدهای صنفی و اغذیه فروشی ها قبل از افطار مجاز به تهیه و فروش غذا نیستند و در صورت مشاهده با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.

- سرهنگ پاسدار داود علی بخشی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان خط قرمز پلیس برخورد با هر گونه هنجارشکنی است، افزود: افرادی که به هر علتی قادر به روزه داری نیستند باید برای صرف غذا برنامه ریزی داشته باشند چرا که در ایام ماه رمضان خوردن و آشامیدن در ملاءعام خلاف قانون است و با متخلفان برخورد می شود.

وی با تأکید بر اینکه متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران های بین راهی و پایانه ها با اخذ مجوز از مراجع ذیربط ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود می توانند به مسافران خدمات ارائه دهند، گفت: سایر رستوران ها و اغذیه فروشی ها از اذان صبح تا هنگام افطار پذیرای مشتریان نخواهند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بهترین زمان برای سارقان وسایل نقلیه هنگام افطار و یا زمان های برگزاری نماز جماعت و سایر فرائض است، خواستار توجه شهروندان و رعایت کلیه موارد ایمنی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از روش های سرقت آلوده کردن موادغذایی به مواد بیهوش کننده است، از شهروندان خواست از پذیرفتن غذا، شیرینی و نذری از افراد غریبه و مراجعان نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت به شیوه بیهوشی

سرقت به شیوه بیهوشی