مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 09:152018-05-19بين الملل

پارلمان عراق درباره انتخابات جلسه فوق العاده برگزار می کند


پارلمان عراق امروز (شنبه) بنا به درخواست نمایندگان جلسه ای فوق العاده برای بررسی پیامدهای نتایج انتخابات سراسری در این کشور با حضور اعضای شورای کمیسیون عالی مستقل انتخابات برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الحیاه، دفتر سلیم جبوری، رییس پارلمان عراق با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، بعد از ظهر امروز (شنبه) بنا به درخواست 18 تن از نمایندگان جلسه ای فوق العاده با حضور اعضای شورای کمیسیون عالی مستقل انتخابات برای بررسی روند انتخابات و مشکلاتی با آن همراه بود و به صورت مشخص در کرکوک برگزار می شود.

دفتر نوری مالکی، معاون رییس جمهوری عراق نیز در بیانیه ای اعلام کرد، مالکی در دفتر خود میزبان جبوری بود و در این دیدار آخرین تحولات سیاسی و امنیتی کشور، نتایج انتخابات و جلسه فوق العاده ای که امروز برگزار می شود، بررسی شده و دو طرف درباره لزوم اقدام مشترک جهت دستیابی به راه حل هایی که همه طرف ها را راضی کند، به توافق نظر رسیدند.

طبق این بیانیه، مالکی و جبوری بر لزوم تلاش برای مهار اوضاع و حفظ ثبات روند سیاسی و رسیدگی کمیسیون به شکایات مطرح شده از سوی تشکل های سیاسی مطابق با قانون تاکید کردند.

یان کوبیس، نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق نیز در بیانیه ای خواستار آن شد که کمیسیون به سرعت و با جدیت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان عراق درباره انتخابات جلسه فوق العاده برگزار می کند

پارلمان عراق درباره انتخابات جلسه فوق العاده برگزار می کند