مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1397 ساعت 08:262018-05-19بين الملل

زنان احزاب اصلاح طلب به زنان مسئول در برجام نامه نوشتند


شماری از زنان فعال در احزاب اصلاح طلب در نامه ای به زنان مسئول در برجام، بدعهدی آمریکا را محکوم و خواستار سیاست ورزی زنانه آنان برای حفظ توافق هسته ای شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس"، شماری از زنان فعال در احزاب اصلاح طلب در نامه ای به فدریکا موگرینی، آنگلا مرکل و ترزا می به عنوان بانوان مسئول در برجام، بدعهدی آمریکا را محکوم و خواستار سیاست ورزی زنانه آنان برای حفظ توافق هسته ای شدند.

برپایه این خبر در بخشی از این نامه خطاب به فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان و ترزا می نخست وزیر بریتانیا آمده است: عرصه روابط بین الملل همواره صحنه تنازع دولت ها برای کسب حقوق و امتیازات مشروع و گاه نامشروع بوده است.

این نامه می افزاید: جهان کنونی جهانی است که هرلحظه در گوشه ای از آن بیم جنگ و خشونتی دیگر می رود و در این صحنه بیشترین آسیب به زنان و کودکانی می رسد که بنابر واقعیت های دنیای امروز توان کمتری برای دفاع از خوددارند .

زنان اصلاح طلب در ادامه نامه خود تصریح کرده اند: امروز در عصر جنگ های نیابتی، شاهد صرف بیشترین بودجه برای تولید سلاح در کشورهای به ظاهر مدعی صلح هستیم.

دولت هایی که به بهانه افتتاح سفارت خود در بیت المقدس بی اعتنا به نقش خود در روند صلح، به تعهدات بین المللی پشت کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان احزاب اصلاح طلب به زنان مسئول در برجام نامه نوشتند

زنان احزاب اصلاح طلب به زنان مسئول در برجام نامه نوشتند