مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 ساعت 12:002018-05-18اجتماعي

پل معلق منطقه 2 صرفا گردشگری است


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 در خصوص نحوه عبور از پل در حد فاصل دو پارک پردیسان و نهج البلاغه گفت: این پل تنها یک هفته به صورت آزمایشی برای انجام تست های نهایی مربوط به چگونگی خدمات رسانی باز بود و در حال حاضر عبور از روی این پل متوقف شده و تا .

- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 در خصوص نحوه عبور از پل در حد فاصل دو پارک پردیسان و نهج البلاغه گفت: این پل تنها یک هفته به صورت آزمایشی برای انجام تست های نهایی مربوط به چگونگی خدمات رسانی باز بود و در حال حاضر عبور از روی این پل متوقف شده و تا زمان افتتاح امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 2 تهران، حیدرنیا در این باره گفت: پل معلق در میان دو پارک پردیسان و نهج البلاغه یکی از نمادهای شهر تهران است و صرفا یک پل گردشگری و تفریحی است که با تلاش مدیریت منطقه در آینده بسیار نزدیک آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

وی ادامه داد: این پل به عنوان یک واصل جهت دسترسی از نقطه ای به نقطه دیگر ایجاد نشده است؛ بلکه یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران خواهد بود که تجهیزات متعدد در آن دیده شده است که در نوع خود کم نظیر می باشد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 تهران با اشاره به کابلی بودن این پل تاکید کرد: پل معلق ظرفیت محدود برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل معلق منطقه 2 صرفا گردشگری است

پل معلق منطقه 2 صرفا گردشگری است