مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1397 ساعت 09:202018-05-18سياسي

برگزاری 75 مراسم مذهبی به 3 زبان مختلف در سال گذشته


رییس اداره امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها از برگزاری 75 مراسم مذهبی مختلف به زبان های عربی، اردو و آذری در سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمال ثریا اردکانی با اشاره به اینکه اداره امور بین الملل آستان مقدس هر روز میزبان ده ها نفر از زائران و گردشگران خارجی است، اظهار کرد: برای این افراد برنامه های مختلفی از جمله نشست های معرفتی، تور حرم گردی و مراسم های مذهبی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان این که سال گذشته 75 مراسم مذهبی مختلف به زبان های عربی، اردو و آذری در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شده است، خاطرنشان کرد: جمعیت قابل توجهی از مجاوران و زائران حرم مطهر در این مراسم حضور داشته و از برگزاری این مراسم استقبال کرده اند.

رییس اداره امور بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطرنشان کرد: بیشتر مراسم مذکور هم زمان با مناسبت های مذهبی در سالن اجتماعات اداره زائران غیرایرانی واقع در صحن صاحب الزمان(عج) و برخی مراسم ویژه چندین هزار نفری نیز در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

وی از برگزاری ویژه برنامه های مختلف برای زائران و گردشگران خارجی در ماه شعبان یاد کرد و ادامه داد: در این ماه مراسم جشن مختلفی هم زمان با میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، امام حسین(ع)،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 75 مراسم مذهبی به 3 زبان مختلف در سال گذشته

برگزاری 75 مراسم مذهبی به 3 زبان مختلف در سال گذشته