مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 23:302018-05-17اقتصادي

طلسم آزادراه تهران - شمال کی شکسته می شود؟


شمال که بنا بود نوروز سال گذشته به مرحله افتتاح نخستین قطعه خود برسد، با گذشت بیش از 15 ماه از وعده ابتدایی هنوز برای بهره برداری با اما و اگرهایی روبه روست.

- آزادراه تهران – شمال که بنا بود نوروز سال گذشته به مرحله افتتاح نخستین قطعه خود برسد، با گذشت بیش از 15 ماه از وعده ابتدایی هنوز برای بهره برداری با اما و اگرهایی روبه روست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این آزادراه مهم در حالی وارد بیست و دومین سال از آغاز فعالیت های عمرانی اش شده که با وجود برنامه ریزی و همراهی وزارت راه و شهرسازی با بنیاد مستضعفان به عنوان پیمانکار اصلی طرح، هنوز مشخص نیست چه زمانی به بهره برداری نهایی خواهد رسید و این یعنی این که شکستن طلسم این طرح مهم عمرانی همچنان نیاز به صبر و انتظار خواهد داشت؛ موضوعی که صحبت های جدید رییس بنیاد مستضعفان نیز آن را تایید می کند.

بر اساس گفته های سعیدی کیا، قطعه نخست آزادراه که چند بار با تاخیر در افتتاح مواجه شده، در حال حاضر وارد فاز اقدامات تاسیساتی و روشنایی شده است و با پایان این مرحله امید آن وجود خواهد داشت که این قطعه ظرف چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

اگر برای این مرحله از کار لااقل سه ماه زمان احتیاج باشد، احتمالا این قطعه در زمان پیش بینی دولت یعنی شهریور 1397 آماده بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم آزادراه تهران - شمال کی شکسته می شود؟

طلسم آزادراه تهران - شمال کی شکسته می شود؟