مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 15:412018-05-17ورزشي

با قبول سرمربیگری سپیدرود بازگشت دوباره نادر دست نشان به رشت


پس از بررسی گزینه های سرمربیگری سپیدرود رشت توسط کمیته فنی باشگاه سپیدرود، نادر دست نشان به عنوان سرمربی تنها تیم لیگ برتری استان گیلان برگزیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، ظهر امروز (پنجشنبه) پس از کش وقوس های فراوان و با بررسی گزینه های متعدد توسط کمیته فنی باشگاه سپیدرود رشت، نادر دست نشان به عنوان سرمربی سپیدرود رشت برگزیده شد.

درحالی که پیش ازاین از گزینه های مطرحی نظیر تارتار، پیوس، گل محمدی و علی نظرمحمدی به عنوان کاندیداهای اصلی سرمربیگری سپیدرود رشت نام برده می شد، کمیته فنی باشگاه سپیدرود رشت بر روی نادر دست نشان به اجماع رسیدند و به محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه مأموریت دادند تا نسبت به عقد قرارداد با دست نشان اقدام کند.

نادر دست نشان در سال 87 در تیم پگاه گیلان جایگزین دارکو درازیچ شد و موفق شد علاوه بر حفظ این تیم در لیگ برتر، به فینال جام حذفی صعود کند و در فینال مقابل استقلال تهران درمجموع دو بازی رفت وبرگشت شکست خورد.

دست نشان که در رشت از محبوبیت بالایی برخوردار است، فصل گذشته عهده دار سرمربیگری ملوان انزلی بود و با قرار گرفتن در مکان ششم جدول لیگ دسته اول از صعود به لیگ برتر به همراه این تیم بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قبول سرمربیگری سپیدرود بازگشت دوباره نادر دست نشان به رشت

با قبول سرمربیگری سپیدرود بازگشت دوباره نادر دست نشان به رشت