مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 14:002018-05-17اقتصادي

سرمایه گذاران گردشگری در منطقه کاشان حمایت می شوند


معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گردشگری صنعتی پویا در جهان بوده که رونق آن منجر به حفظ داشته ها و غرور ملی کشور می شود و توجه به این نکته ضروری است که محور گردشگری هر منطقه باید با توجه به توانمندی های آن ترسیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،محمد محب خدایی در آیین بهره برداری از یک مجموعه گردشگری و اقامتی در قمصر، اظهار کرد: توسعه صنعت گردشگری می تواند به شناساندن و حفظ آداب و آیین هر منطقه کمک کند و رویداد محوری یکی از مسائل مهم در این راستا است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی کاشان و نزدیکی به تهران افزود: تعداد زیادی از مسافران شمال کشور، امروز کاشان را مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند و نزدیکی به اصفهان و پایتخت فرهنگی کشور نیز نویدبخش فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری این منطقه است.

ظرفیت های تاریخی و فرهنگی منطقه کاشان مورد توجه این سازمان بوده و مسئولان شهرستان نیز با نگاهی واقع بینانه توانستند با ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تحولی اقتصادی در بخش گردشگری رقم بزنند.

محب خدایی گفت: یکی از مهمترین رویکردهای دولت تدبیر و امید توجه و حمایت از صنعت گردشگری و سرمایه گذاری در این زمینه است و آمادگی برای حمایت از سرمایه گذاران در منطقه کاشان در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران گردشگری در منطقه کاشان حمایت می شوند

سرمایه گذاران گردشگری در منطقه کاشان حمایت می شوند