مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 12:552018-05-17اقتصادي

غیر قانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و شبکه توزیع آب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از غیر قانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و شبکه توزیع آب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حمیدرضا کرم‎وند با بیان این مطلب، اظهار کرد: مشترکینی که به صورت مستقیم اقدام به نصب پمپ بر روی کنتور و یا شبکه توزیع آب کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر مشترکی که به دلیل افت فشار شبکه نیازمند استفاده از پمپ برای تقویت فشار آب داخل ساختمان باشد حتمی می بایست بین پمپ و کنتور از مخزن ذخیره آب استفاده کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: طبق بند 2-34-4 آیین نامه عملیاتی و شرایط عمومی تعرفه‎های آب و فاضلاب کشور در مواردی ‎ که در شبکه افت فشار و یا کمبود آب وجود دارد مشترک اجازه نصب پمپ بر روی شبکه آب شهری به طور مستقیم را نخواهد داشت و در صورت تخلف، شرکت نسبت به قطع انشعاب آب تا برچیدن پمپ اقدام خواهد کرد.

کرم‎وند به مشکلات ناشی از نصب مستقیم پمپ برروی شبکه آب اشاره و تاکیدکرد: این اقدام باعث نشان دادن مصرف غیر واقعی بر روی کنتور آب و تحمیل آب بهای بسیار بیشتر از مقدار واقعی مصرف به مشترکین (در مواقع افت فشار آب به دلیل مکش پمپ آب به همراه مقادیر زیادی هوا و کف از کنتور عبور می ‎ کند) همچنین ایجاد فشار منفی ناشی از کارکرد تعداد زیادی پمپ‎های خانگی بر روی شبکه آب شهر موجب مکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیر قانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و شبکه توزیع آب

غیر قانونی بودن نصب مستقیم پمپ بر روی کنتور و شبکه توزیع آب