مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 12:302018-05-17فرهنگي

بیست ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی پایان یافت


آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی چهارشنبه (26 اردیبهشت ماه) با تقدیر از نغمه ثمینی و شهرام زرگر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جشنواره، بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی عضر روز چهارشنبه (26 اردیبهشت ماه) با تقدیر از نغمه ثمینی (نویسنده) و شهرام زرگر (بازیگر) در تالار وحدت برگزار شد.

فرهاد ناظرزاده کرمانی، غلامرضا غفاری (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، شهرام کرمی (مدیرکل هنرهای نمایشی)، مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران)، محمدهادی عسگری (مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)، رحمت امینی، سعید اسدی، اسماعیل شفیعی، فضل الله ایرجی، نوید محمدزاده، امیر اثباتی، محمد ساربان و.

از جمله حاضران در این مراسم بودند.

غلامرضا غفاری (معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری) با تقدیر از همه شرکت کنندگان و بانیان این جشنواره در سخنانی کوتاه اظهار کرد: تلاش ما بر این است که دبیر جشنواره به موقع انتخاب کنیم و این آمادگی را داریم که در زمان مناسب کارها را پیگیری کنیم و آسیب شناسی جشنواره را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی پایان یافت

بیست ویکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی پایان یافت