مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 12:202018-05-17اقتصادي

پیش بینی 2500 تا 3000 میلیاردی برای اجرای طرح تاپ در کشور


برای اجرای طرح تاپ و توانمندسازی دانشجویان ارشد و دکتری در بودجه سال 97، بین 2500 تا 3000 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برات قبادیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تاپ مبتنی بر دانش، دانشگاه، اساتید دانشگاه و فکر دانشمندانی است تا بتوانیم تمام فعالیت های جامعه را به آن سمت ببریم، اظهار کرد: به عبارت دیگر با استفاده از طرح تاپ از علم برای کسب وکار، توسعه کشور و کمک به مردم استفاده می شود.

وی اضافه کرد: در این طرح در وهله اول دانشجویان مقطع کارشناسی کارآموزی خود را در صنعت به صورت تقاضامحور انجام می دهند و با صنعت، خدمات، کشاورزی و جامعه آشنا می شوند.

معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری وزارت صنعت با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) پس از گذراندن چند واحد نظری خود روی یک مسئله کار می کنند تا منجر به پایان نامه شود، یادآور شد: در حال حاضر پایان نامه های ما مبتنی بر تقاضای جامعه نیست، دانشجویان دکتری پس از 1.

5 سال تحصیل مابقی زمان دانشجویی خود یک رساله می نویسند که مطابق با نیازهای جامعه و صنعت است.

قبادیان با اشاره به اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) پایان نامه و رساله خود را در بنگاه های اقتصادی و صنعتی انجام می دهند، خاطرنشان کرد: با انجام این کار اولاً مسئله ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 2500 تا 3000 میلیاردی برای اجرای طرح تاپ در کشور

پیش بینی 2500 تا 3000 میلیاردی برای اجرای طرح تاپ در کشور