مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 11:412018-05-17سياسي

خط حزب الله 133: سند صیانت را دوباره بخوانید


در آستانه ی ورود به ماه مبارک رمضان صدوسی وسومین شماره از نشریه خط حزب الله با ویژه نامه ای از برجام با بازخوانی دوباره ی سند صیانت و بیانات رهبر انقلاب درباره ی مذاکرات هسته ای و اظهارات توهین آمیز مقامات آمریکایی علیه ایران بعد از توافق منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی "، در آستانه ی ورود به ماه مبارک رمضان صدوسی وسومین شماره از نشریه خط حزب الله با ویژه نامه ای از برجام با بازخوانی دوباره ی سند صیانت و بیانات رهبر انقلاب درباره ی مذاکرات هسته ای و اظهارات توهین آمیز مقامات آمریکایی علیه ایران بعد از توافق منتشر شد.

29 مهرماه 94، رهبر انقلاب با تایید مشروط توافقنامه ی موسوم به برجام، در نامه ای تاریخی خطاب به رییس جمهور، موارد مهمی را برای فرآیند اجرایی شدن برجام برشمردند.

شاید مهم ترین بخش این نامه، گرفتن تضمین های کافی و کتبی از رییس جمهور آمریکا و اتحادیه ی اروپا، برای جلوگیری از خلف وعده و بدعهدی آنان در انجام تعهدات بود.

مواردی که شاید اگر به آنها عمل می شد، حالا در وضعیت و شرایط دیگری قرار داشتیم.

این روزها که مصادف شده است با رفتار زشت و سخیف رییس جمهور آمریکا مبنی بر خروج این کشور از برجام، شاید مرور دوباره ی این نامه ی مهم، عبرت آموز و قابل تأمل باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط حزب الله 133: سند صیانت را دوباره بخوانید

خط حزب الله 133: سند صیانت را دوباره بخوانید