مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 11:212018-05-17اقتصادي

آیا اخذ مالیات از واحد های خالی از سکنه اجرایی می شود؟


طرح اخذ مالیات از واحد های خالی از سکنه یکی از موضوعاتی است که هر از چندگاهی مسئولین گذری به آن می زنند، ولی هنوز خبری از راه اندازی سامانه مربوط به این طرح نیست و یا به گفته مسئولین هنوز شرایط دریافت مالیات از واحد های خالی از سکنه فراهم نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس به نقل از میزان، موضوع دریافت مالیات از خانه های خالی از سکنه در چند سال اخیر مطرح شده و با توجه به لزوم اجرایی شدن این موضوع با افزایش تعداد واحد های خالی از سکنه خبر های ضد و نقیضی از اجرا و یا از عدم اجرا این طرح شنیده می شود.

این در حالی است که طرح دریافت مالیات از خانه های خالی با هدف کاهش تعداد واحد های خالی از سکنه و تعادل عرضه و تقاضا در بازار مسکن مطرح شد، ولی با وجود نبود ساز و کار معین برای اجرا این طرح در هر سال با وعده های جدیدی هر ساله از سوی مسئولین رو به رو هستیم.

به علاوه پور ابراهیمی رییس کمسیون اقتصادی مجلس در هفته های اخیر در حالی خبر از لغو اجرا طرح دریافت مالیات از واحد های خالی از سکنه را مطرح کرد که در روز های اخیر باز هم شاهد صحبت هایی در باره اجرایی شدن این طرح هستیم تا جایی که مسئولین وعده اجرا این طرح با قدمت چندین ساله را به سال آینده و به ایجاد ساز وکار لازم برای اجرایی شدن آن پیوند می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اخذ مالیات از واحد های خالی از سکنه اجرایی می شود؟

آیا اخذ مالیات از واحد های خالی از سکنه اجرایی می شود؟