مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1397 ساعت 10:352018-05-17سياسي

کتابخانه‎های عمومی لرستان وضعیت مطلوبی ندارند


مدیرکل کتابخانه‎های عمومی لرستان گفت: کتابخانه‎های عمومی استان در شاخصه‎های مختلف وضعیت مطلوبی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، جهان آرا در دیدار با امام جمعه بخش سپیددشت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه‎‏های عمومی استان اظهار کرد: متاسفانه کتابخانه‎های عمومی استان در شاخصه‎های مختلف همچون سرانه کتاب، میزان امانت و سرانه زیربنای مطالعه از وضعیت مطلوبی در سطح کشور برخوردار نیستند و تغییر وضعیت موجود در گرو یک برنامه ریزی مدون و عزم همگانی است.

وی کمبود فضای مطالعاتی را یکی از مشکلات عمده کتابخانه‎های عمومی استان برشمرد و عنوان کرد: هم اکنون 15 پروژه کتابخانه‎‎ای در حال ساخت در استان وجود دارد که در صدد هستیم با پیگیری و بهره‎برداری از این پروژه‎ها سرانه زیربنای مطالعه در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل کتابخانه‎های عمومی لرستان تصریح کرد: در همین راستا با پیگیری‎های صورت گرفته مقرر شد که پروژه کتابخانه مرکزی خرم‎آباد که نزدیک 17 سال از آغاز کلنگ زنی آن می‎گذرد، در بهمن ماه سال جاری تکمیل و به مرحله بهره‎‏برداری برسد.

جهان آرا تربیون نماز جمعه را از مهمترین ابزارهای هدایت مردم و به ویژه جوانان به امر مطالعه و کتاب خوانی دانست و افزود: باید از نفوذ کلام علما و احساسات مذهبی مردم در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه‎های عمومی لرستان وضعیت مطلوبی ندارند

کتابخانه‎های عمومی لرستان وضعیت مطلوبی ندارند