مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 21:162018-05-16فرهنگي

سینمای ایران به مردم جفا می کند/ فیلم های ساخته شده در شأن مردم ایران نیست


کارگردان و فیلم ساز مطرح کشور، با بیان اینکه سینمای ایران به مردم جفا می کند، گفت: فیلم های ساخته شده در سینما، در شأن مردم نیست و با فرهنگ ما همخوانی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عصر امروز فیلم سینمایی"آن سوی ابرها " برای اولین بار در ایران و در پردیس سینمایی اطلس، با حضور مجید مجیدی کارگردان این اثر سینمایی به صورت مردمی اکران شد.

مجیدی در جمع تماشاگران و در حاشیه اکران به روی صحنه آمد و در خصوص این فیلم سینمایی اظهار کرد: توفیقی بود که امروز به زیارت امام رضا(ع) بروم و توفیق مضاعف این بود که خدمت مشهدی ها برسم.

وی با بیان اینکه امروز اولین نمایش "آن سوی ابرها" به صورت دوبله شده است، ادامه داد: در ابتدا فیلم با زیرنویس بود که اولین دوبله نمایش، در این سینما صورت می گیرد.

کارگردان و فیلمنامه نویس "آنسوی ابرها" یادآور شد: این اولین تجربه من بود که در خارج ایران به ساخت دست بزنم و این فیلم هم دربردارنده دغدغه و پرداختن من به موضوعات اجتماعی است که تنها لوکیشن عوض شده است.

مجیدی با اشاره به اینکه ساخت این اثر بسیار طاقت فرسا بود، تاکید کرد: این کار اولین تجربه هنرپیشگان اثر بود و همه هنرپیشگان برای اولین بار جلوی دوربین می رفتند و زبان هم زبان هند بود و این فاصله بسیار سخت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای ایران به مردم جفا می کند/ فیلم های ساخته شده در شأن مردم ایران نیست

سینمای ایران به مردم جفا می کند/ فیلم های ساخته شده در شأن مردم ایران نیست