مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 20:102018-05-16اقتصادي

متقاضیان پژو2008 مراقب کلاهبرداران باشند


گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: محصول 2008 در خارج از چارچوب و بخشنامه های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خودروساز اعلام کرد: مطابق بخشنامه های فروش این محصول در سال گذشته، مجوز صلح قرارداد تا به امروز برای هیچ یک از نمایندگی های مجاز ایران خودرو و مشتریان صادر نشده و استفاده از عناوینی از قبیل کارتکس، صلح نامه یا خرید و فروش حواله غیر قانونی بوده و در صورت وجود مواردی از این قبیل در بازار، می تواند زمینه ای برای کلاهبرداری باشد.

ایران خودرو تصریح کرده تنها روش تهیه و خرید این محصول تاکنون در بازار آزاد، از طریق ثبت در دفاتر اسناد رسمی و تعویض پلاک در مراکز نیروی انتظامی بوده و سایر موارد غیرقانونی و غیررسمی توسط برخی از افراد سودجو است که در این خصوص شرکت ایکاپ و ایران خودرو حق شکایت از این افراد رابرای خود محفوظ می دانند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در هنگام ثبت نام در تیرماه 96، هیچ گونه سهمیه خاص برای نمایندگی در نظر گرفته نشده و تمامی ظرفیت نام نویسی به صورت اینترنتی و آنلاین در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار گرفته و تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از سفته بازی و دلالی آن صورت گرفته و تحویل خودرو صرفا به تعهدات ثبت نامی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان پژو2008 مراقب کلاهبرداران باشند

متقاضیان پژو2008 مراقب کلاهبرداران باشند