مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 19:002018-05-16بين الملل

تفکیک بین یهودیت و صهیونیسم بهترین سیاست مقابله با اسراییل است


سخنگوی اتحادیه بین المللی یهودیان ضدصهیونیسم در سالگرد روز نکبت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از پایه غیرقانونی است و بحران انسانی فلسطین تنها با نابودی این رژیم پایان می یابد.

- یسراییل دوید ویس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بهترین راه برای پایان منازاعت طولانی مدت در فلسطین، خاتمه دولت اسراییل است؛ چراکه در کتاب مقدس یهودیان آمده که تشکیل دولت در عصر حاضر یک نافرمانی عظیم در برابر فرمان خداوند است.

وی با اشاره به این که ناتورای کارتا گروهی متشکل از اقلیت های حقیقت گرا یهودی است که در سال 1935 میلادی تشکیل شد ، افزود: هدف اصلی این گروه نابودی دولت اسراییل است و از دید چند هزار یهودی ارتودکسی فعال در آن، صهیونیسم سمی است که یهودیان واقعی را تهدید می کند.

وی بر این باور است که رژیم صهیونیستی بر خلاف مواضع دین یهود خود را دولت خاستگاه ملت یهود معرفی کرده و این سیاست برای هیچکدام از یهودیان اصیل و فرمانبردار قابل پذیرش نیست.

سخنگوی اتحادیه بین المللی یهودیان ضدصهیونیسم ادامه داد: متاسفانه رژیم صهیونیستی با عنوان دین یهود و سواستفاده از پیامبر یهود بخشی از یک سرزمین کهن و شناخته شده را که متعلق به مردم فلسطین بوده را اشغال کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک بین یهودیت و صهیونیسم بهترین سیاست مقابله با اسراییل است

تفکیک بین یهودیت و صهیونیسم بهترین سیاست مقابله با اسراییل است