مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 16:512018-05-16بين الملل

جزییات عزل «محمد مرسی» از زبان البرادعی


«محمد البرادعی» که پس از عزل «محمد مرسی» رییس جمهور منتسب به گروه اخوان المسلمین به عنوان معاون رییس جمهور موقت مصر منصوب شده بود، جزییات عزل مرسی را فاش کرد.

- محمد البرادعی که پس از عزل محمد مرسی رییس جمهور منتسب به گروه اخوان المسلمین به عنوان معاون رییس جمهور موقت مصر منصوب شده بود، جزییات عزل مرسی را فاش کرد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، البرادعی در صفحه توییتر خود به کسانی که او را به دست داشتن در عزل مرسی و مشارکت در توطئه علیه وی در سطح خارجی یا ارتش متهم می کنند، پاسخ داد.

البرادعی ضمن ابراز تأسف از اینکه شماری از افراد بدون اطلاع از حقیقت، سخنان کذبی را بر زبان می آورند، نوشت: یکی می گوید که من به خارج سفر کردم تا توطئه کرده و برای عزل مرسی تبلیغ نمایم، یکی نیز مدعی است که من با ارتش همدستی کردم و حتی یک نفر دیگر من را ضد اسلام می داند و افتراهای دیگر.

وی در توییت دیگری نیز هر گونه اطلاع قبلی از بازداشت مرسی را رد کرده و می نویسد: بنده تنها در نشست گروها ی غیرنظامی که بنا به دعوت ارتش برگزار شد، از بازداشت مرسی مطلع شدم و خواسته ما در آن دوره برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری به دلیل ناکامی و بروز چنددستگی ویرانگر در اداره دولت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عزل «محمد مرسی» از زبان البرادعی

جزییات عزل «محمد مرسی» از زبان البرادعی