مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 14:202018-05-16اقتصادي

کاهش 80 درصدی تولید پسته در کرمان به دلیل گرمای بی سابقه


استاندار کرمان به موضوع خشکسالی در استان کرمان اشاره و گفت: به دلیل گرمای بی سابقه در شمال استان با خسارات جدی به محصولات پسته مواجه شدیم.

در گذشته بیشترین حجم صادرات غیر نفتی استان مربوط به صادرات پسته بوده است اما اکنون به دلیل این بلای طبیعی انتظار .

- استاندار کرمان به موضوع خشکسالی در استان کرمان اشاره و گفت: به دلیل گرمای بی سابقه در شمال استان با خسارات جدی به محصولات پسته مواجه شدیم.

در گذشته بیشترین حجم صادرات غیر نفتی استان مربوط به صادرات پسته بوده است اما اکنون به دلیل این بلای طبیعی انتظار کاهش 80 درصدی در تولید این محصول استراتژیک برای استان کرمان را داریم، بنابراین تقاضای تشکیل ستاد بحران را در سطح ملی داده ایم تا آثار مربوط به این موضوع به حداقل ضرر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، "علیرضا رزم حسینی" ظهر امروز 26 اردیبهشت ماه در دومین جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت: بودجه سال 96 قطعی و پرداخت شده است که شامل 788 میلیارد تومان نقدی و اسناد خزانه به دستگاه های اجرای ابلاغ شده که نسبت به سال 95 حدود 56.

5 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان این مطلب که انتظار داریم تا پایان سال مدیران دستگاه ها از اوراق اسناد خزانه استفاده کنند، اظهار کرد: در سال گذشته بیشترین جذب را در این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی تولید پسته در کرمان به دلیل گرمای بی سابقه

کاهش 80 درصدی تولید پسته در کرمان به دلیل گرمای بی سابقه