مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 13:262018-05-16اجتماعي

اعتیاد میان دانش آموزان در سنین پایین رشد چشمگیری داشته است


عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در حال حاضر بیماری اعتیاد در بین دانش آموزان در سنین پایین رشد چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رحمان حریری پیش از ظهر امروز در اولین جلسه هم اندیشی سازمان های مردم نهاد استان کردستان که در محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه اعتیاد در میان زنان شیوع بیشتری پیدا کرده است و این امر جای نگرانی دارد.

وی با بیان اینکه اعتیاد متعلق به قشر خاصی نیست، اضافه کرد: در حال حاضر بیماری اعتیاد میان دانش آموزان در سنین پایین رشد چشمگیری داشته، کارتو ن خوابی بر محیط زیست تأثیرات منفی دارد و این همه آسیب نیازمند تمهیدات گسترده است.

عضو کمیته ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان کرد: در وزارت کشور به عنوان نماینده 6 استان کارگروه توانمندسازی سمن ها در دستور کار بهتر برای سال 97 که یکی از آنها بحث نظارت سمن ها بر یکدیگر است، مطرح شد.

حریری با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد باید رابطه خوبی با هم داشته باشند، بیان کرد: در استان کردستان انجمن و یا تشکل یک نفره نداریم و همه سمن ها تیمی فعالیت می کنند.

سمن ها نگرش مالی ندارند و فعالیت 50 درصد آنها به صورت داوطلبانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد میان دانش آموزان در سنین پایین رشد چشمگیری داشته است

اعتیاد میان دانش آموزان در سنین پایین رشد چشمگیری داشته است